rockdoki 2010.01.13. 15:57

Bla-bla-bla

*Oké, oké, írom a következő bejegyzést, nem kell ilyen agresszívnak lenni! El azokkal a fegyverekkel!*

Bár túl sok zaklató kommentárt nem kaptam (ez volt a szemrehányás:P) belátom meglehetősen rég írtam utoljára. De tökéletes alibim van: vizsgaidőszak. Persze nem októberben kezdődött, hanem decemberben, de ne menjünk bele a részletekbe.

Most viszont visszatértem, meglátjuk ki örül ennek a legjobban. Februártól kezdődik a következő félév, minden kétséget kizáróan tele csupa-csupa finom kötelező filmmel, én pedig megpróbálok róluk gyakrabban postolni (esetleg az útközben látott movie-król is, de továbbra sem ígérek sok elemzést, legfeljebb a személyes véleményem lehet a tiétek).

Hogy milyen témakörök várhatóak? Kíváncsiak vagytok, mi? Hát magyar filmek dögivel, esetleg a szürrealizmus pikáns darabjai, és ha minden jól megy, kortárs távolkeleti alkotásokra is felhívom a figyelmeteket.

Na tehát kezdődik az új év, második nekifutás, sok sikert magamnak :P

(Aki pedig felismerte a képet, annak külön ajándékcsomag ugyan nem jár, de örülünk neki - aki pedig nem tudja, miről van szó, szégyellje magát, és sürgősen pótolja. Tarantino: Becstelen brigantik)

3 komment

Címkék: blablabla

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfilmszakosnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr561669630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timos 2010.01.18. 17:27:06

Jeeee!! :D sok sikert szerelmetesem!

grillig 2010.02.13. 18:08:03

Szerintem nem volt kérdéses, hogy ki örül ennek a legjobban! A támogatód:) vagyis én! Hajrá Mócika, mesélj nekem a magyar filmekről!

pillepanna 2011.11.24. 08:54:07

hello:) véletlenül akadtam rád (már amennyiben vannak véletlenek). én is most járok filmszakra, és hasonlóképpen egy blogban igyekszem összegyűjteni amit tudni illik. hivatkoztam rád, remélem, nem baj. az oldal elérhetősége:
vetitovaszon.freeblog.hu/
süti beállítások módosítása